Friday, November 06, 2009

TÜYAP - benim de kitaplarım var :)


Uykusuz nice geceler geçirdim. Mevsimleri küstürdüm. Kendi mevsimime gömüldüm; çalışma mevsimi...
Düşündüm, tasarladım, yazdım, çizdim. Binlerce resim taradım. Cümlelerim okuyanlarda bir iz bırakmalıydı. Hoşgörü , yardımlaşma ve sevgi mesajı serpiştirmeye çalıştım örneklerimin arasına. Defalarca umutsuzluğa duştüm. Hiç bitiremeyeceğim sandım. Sözcüklerin beni terk ettiği anlar oldu. Tek cümle kuramadan ekran başında kaldım bazı geceler. Bu işin bana kalan kısmı hüzün olur sandım.
Ve yanıldım. Kitap standında onları görür görmez bitti onca yorgunluk. Sevinç ve kıvanç vakti benim için şimdi:))).
Kitapların hazırlanma aşamasında bana verdikleri destek için aileme ve arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. Onlar olmasaydı başaramazdım, biliyorum.

Kitabın editörü Selda Kalkmaz'ın da ellerine sağlık. Kitabın tasarımı konusunda gösterdiği özveri çalışmayı daha değerli kılmış.
Aşağıdaki linkten beyaz tahta yayınlarını takib edebilirsiniz. ( Ama sanırım ingilizce kitapları henüz internet sayfasına yüklenmedi. Şimdilik sadece TÜYAP taki beyaz tahta standındalar. )
  • beyaztahta


  • 7 comments:

    Unknown said...

    HAYIRLI OLSUN KİTAPLARIN BEREKETLİ SATIŞLARI OLSUN
    TÜYAPTA YARIN ÖĞLEN NESİL STANDINDA SADIK BEY VAR ANKAYI OKUYOM DEMİŞSİN BİR ÖNCEKİ POSTTA
    NASILDI

    pembedeniz said...

    bahar gelsin;
    Teşekkür ederim. Sadık Bey'in geleceğinden haberim var ancak programa katılamayacağım evden bu sabah çıkıyorum ve pazar gece dönüyorum. Bir sürü bir sürü programım var:(.
    Anka'yı çok sevdim, altını çizdiğim öyle çok cümle var ki. Kitabı bitirir bitirmez burda paylaşırım üzerimdeki etkisini ve sevdiğim cümleleri.

    iDeA said...

    http://derin-dusunce.blogspot.com/
    buralarda olmak umuduyla..

    ebru said...

    aaa çokk sevindim sevcan..
    biliyorum ne çok emek ve zaman verdiğini kitaplarına.
    çok çok tebrik ederim.

    pembedeniz said...

    ebru;
    Teşekkür ederim. Ama etrafımda senin gibi dostlar olmasaydı gerçekten başaramazdım. Şanslıyım ben :)

    pass said...

    afferin kız sana! senin gibi bi arkadaşım olduğu için ne kadar sevindiğimi biliyor musun? :)

    pembedeniz said...

    pass;
    Seni seviyorum, işte o kadar.