Wednesday, November 15, 2006

İLAN-ı AŞK



Teyzem benim, balım, elma şekerim,çikolataaaammm...

Beter özledim teyzem seni, insan teyzesinden bu kadar uzak kalır mı hiç?E hadi gittin, telefonu yemek yerine ardığımda, iki kelam etsen ne olur?

Sana diyorum herşey yenmez diye, haberlerin geliyor, çikolatanın tadını nihayet keşfetmişsin.İki de dişin olmuş görmeyeli.Haberin olsun, burnumu ısırmana izin veremem artık bu durumda.

Aşkım benim, sensiz benim tüm keyiflerim yarım.Her gördüğüm bebek sana olan özlemimi arttırıyor.Ve ekonomik dengelerim de gene alt-üst.Aldığım bebeklerin taksidi bitmedi daha ama benim gözüm şimdi şeker bir ördekte.Bir sana bir bana alacağız ondan.

Gel artık ya, git büyük anne ve büyük babayı gör dediysek,çok kal da demedik ki...

Hiçbir anını kaçırmak istemiyorum ,mümkün olsa da çanta gibi her an yanımda taşıyabilsem seni.Kuşum benim, yani böyle bir anneden sen gibi şeker bir sey geldi ya benim hayatıma...Allah'ım ne büyüksün Sen :).

Canım her an her sıkıntı ve sevincini paylaşma sözü veriyorum sana şimdiden.Albümümüze yaşanmış daha ne güzel kareler koyacağız ileride(O'nun izniyle).Seni çikolatadan, fıstık ve her türlü ıvır zıvırdan daha çok seviyorum, hatta öğrencilerimden bile çok seviyorum seni...

''Zeynep pabucu yarım, çık dışarıya oynayalım :)''.

SENİ ÇOOOK SEVİYORUMM.

3 comments:

Anonymous said...

EE sevcan ablacım işte bi yeğen sahibi olma duygusu başka tabi çook sevdiğinin hepimiz farkındayız 1 gün bile ayrı kalınca özlüyosun

Anonymous said...

aynı sana benziyor:)))

pembedeniz said...

gerçekten mi? :)