Tuesday, November 21, 2006

SEVEBİLMEK SENİ

Bildim.Yeniden bildim, bildiklerime bilmediklerimi de ekledim. Ve kanattım, özenle tuturduğum kabuğu kaldırdım yeniden.Ve incittim beni, incitmemek adına ötekini...
Bildim, bildirildim; mühleti bedel ödemenin mühletsiz olabilirmiş...
Hay ismini tecellisi devam ettikçe üzerimizde, ödenmesi gerken bedel örseleyerk ve terbiye ederek ödenecektir.Yara sızlayacak zaman zaman, ve her adımın bedel ödemenin ben öğreniyor olacağım bildirilenleri, bilmem gerekenleri.
Alnımı koyuversem küçüçük bir hasır parçasına , avuç içlerim eşlik etse iki yandan alnıma ve öylece kalsam.Aşınsa alnım, içim huzurla dolsa.Ve hiçbir yere sığımayan SEN, benim kalbime sığsan...
Dolsa kalbimdeki tüm boşluklar, dolması gerken aşkla.
SEN tutan elim, işiten kulağım olsan.VE ben SANA aykırı olan ne nefesi ne de kararı alsam...
Bildim, 'yeni aşk getirebilir yüzüme masumiyeti çünkü yeni aşk siler geçmişin tüm izlerini'.
SENİ sevmeme izin ver ve beni de sev...Verdiğin istidadı suistimal etmekten koru beni.İçime derc ettiğin sevebilme kabiliyetini doğrı olana yönlendirmeme yardım et...
Verdiklerinden en çok sevebilme yeteneğimi kullanıyorum, hatalarım çok oluyor kullanırken onu.Ama inan hata yaparken öğreniyorum da, adım adım bilmeye yaklaşıyorum...
Sevebilme kabiliyetini vermedeki hikmeti keşfedip, onunla en usta eserimi oluşturmama yardım et.
eser;SENİ SEVMEK...

7 comments:

Anonymous said...

sonra bi şey deyince kızıyorsun.
tamam O nu sevmek , inanmak ayrı bir şey de bu kadar mı.
Ama hakikaten çok farklı pencerelerden bakıyoruz biz seninle hayata.
Artık yorum bile yapamıyorum...

Anonymous said...

anlasan şaşarım sana zaten meçhul.
pembedeniz her gün yeni yollar buluyor Alah'a yaklaşmak için.
her yaşadığında hamd var,şikayet yok,yaşadıkları çok ağır olsada.

Allah imtihan ediyor ve bu çok çetin bir imtihan. sana verdiği vedud ismiyle imtihan ediliyorsun.
ve bu seni tahmin etmediğin mertebelere çıkarıyor.
yazdıklarını yaşa yeter.

sana ve düşüncelerine saygı duyuyorum arkadaşım.

Anonymous said...

ya sevcan ablacım yazıların tamamen aklımdan çıktı ders çalışıyorum ama aradasırada gen eihmal etmemeye çlaışyıorum inşallah sende öle düşünürsün yazılarına yorumum hep aynı gibi dursada içeriği farklı tabi ama bu yazında çok güzel olmuş.işte böyleeee............

Anonymous said...

Ben inancı çok kuvvetli bir insan değilim ancak orda bahsedilen sevginin Allah sevgisi olduğunu anlıycak kadar bilgiliyim merak etmeyin.
Benim Sevcan'a söylediğim sadece onun yaşam beklentisiyle benimkinin çok farklı olduğu.
Her büyük aşk sonunda Allah aşkına döner ancak yaşamın gerçeklerini atlamadan.
Ayrıca yazdığı her yazı dua gibi ben bunu istemiyorum. Dua edecekse içinden etsin.

pembedeniz said...

Sen ne istiyorsun?Hangı konulardan soz etmelıyım?Dunyanın dıger gerceklerınden soz eden zaten cok sey yok mu etrafımızda?
Hem dua,o olmasa ne hemmıyetınız var dıye soruluyor...
Duanız olmasa ne ehmmıyetınız var?
Hayattan herkesın beklentısı farklı olabılır,tek dogru yoktur bu anlamda.
Ama denge ınsanı olmak gerekır, bılıyorum dogrusu bu.Dengelerı yakalamaksa ben gıbı bırı ıcın bır omurluk gaye...

Anonymous said...

(yettim pembe)
anonim;
beğenmiyorsan okuma.
burası pembenin sayfası ve kendi hissettiklerini yazacak tabi, senin hissettiklerini değil.

pembedeniz said...

Ebru sen de olmasan :).Arada trakya taraflarına ıkı de dılek gonder benım ıcın :).