Sunday, October 01, 2006

korkuyorum,yaniltmaktan ve yanilmaktan


Belirsizlik, nereye baksam netlestiremiyorum olabilecekleri.Gecmisin acilari, gelecegin endiseleri su ani gormeme engel belki de.
Zaman ve mekanla sinirli olmak, otesini gorememek imtihan sirrinin bir parcasi.Iradenin hakkini verip insan olmanin geregini yapmak, secim yapmak.Yapilan tercihin neticelerine yilmadan, isyan etmeden, kendini de affederek yola devam edebilmek, ya da etmeye calismak...
Yaniltan ve de yanilanlardan olmayayim, nefsimden once rizan endeksli karari versin yuregim.Sadece San'a yol almak gaye olsun kararima isik tutan.Ve aydinlat icimi, icimizi...
Huzur kaynagi olsun ortakligim, daha saglam basabilmek icin siginagim ve kotulugu savmak icin gereken enerjiyi depolayabildigim yer olsun kuracagim birliktelik.
SEN zaman ve mekandan munezzehsin, iradelerimizin hakkini verebilmek icin yardim et, kaldiramayacagimiz ve pismanlik duyacagimiz kararlar almamiza engel ol.
... Ve de hosnut olacagin her birliktelikteki kullarinin kalplerini kopmaz baglarla bagla birbirine...

2 comments:

Anonymous said...

Amin...
çok zor biliyorum, vereceğin karar güzel günlerinin de başlangıcı olur inşaallah.
hayat neler getirir bilinmez ama şunu bilki sevincini olduğu kadar üzüntünü de paylaşacak çook insan var.
hiç korkma.

Anonymous said...

sevcana hayırlı ve güzel beraberlikler dilerim..bu arada ebiş yorumların öldürüyor beni