Wednesday, October 25, 2006

ZAMANla dertlesme

Zaman, durduramadiklarimdan...Ve o akip gittikce bendeki degisenlere de dur diyemiyorum.Aktikca beraberinde alip goturduklerini affedebilir kilan ise biraktigi derin ogretiler.Zaman sadece bedenim uzerimde degisiklik yapma gucune sahip degildir.Ruhumu kemale yaklastiran, onda rotuslar yapan da zamandir.
Bir sure once yaptiklarima simdi gulmemi saglayan da gene odur.Belki yarin da bugunku halime bakip sasiracagim.Zaman nelere kadirsin sen.Hangimiz var edildi once acaba?Aramizdaki bag olmazssa olmazlardan midir?Ben olmasam senin degerin ne olur?Ya da sen olmasan ben zamanla sinirli olmaz miyim?
Peki ya sen oldugun halde seni asanlar, onlar nasil zamanla sinirli degil?Seni asabilsem keske ben de.Var olmandan sikayetci degilim hic ama icime seni asma potansiyeli derc edilmisse kullanabilmeliyim.
Zaman ne cok seyin olcususun sen.Ne cok sey zamanla olculur, degerlendirilir.Iliskilerin saglamligi seninle olculur.Gercekler bazen surec ister ve senin gecmenle hakikat cikar ortaya.Hakli ve haksizi gene seninle ayirt ederiz bazen.Ve bize verilen zamani tamamladigimizda kazanan ve kaybeden olup olmadigimizi anlariz.
Sen telafisi olmayanlardansin, dilerim dolu dolu gecirebilirim her saniyemi.Saniyeler gecerken farkindayim omur de gecmekte.Guzelliklerin cok olumsuzluklarin az oldugu saniyeler gecirmek dilegi ile...
NOT:Sevginin tartisi ozlemmis.Aslinda zaman her ikisinin tartisi birdendir bence.Zaman gectikce siliniyor mu gozunuzden irak olanlar kalbinizden, ya da zamana meydan okuyup ayni tazelikte tutabiliyor musunuz kalbinize aldiklarinizi?
SORU:Ve neden zaman bazen cok cabuk gecerken bazen hic gecmez?Beklerken birini saniyeler niye saatlere donusur ki?

3 comments:

Anonymous said...

Bende zamanın neden bazen yavaş bazen hızlı geçtiğini bilmiyorum ama kafamdaki tek düşünce biz beklerken saniyeleri dakikaları hep hesaplarız buda bizi zamana bağlar durmadan saate bakarız benimde bazı derslerim böyle geçer.Arkadaşlar konuşur öğretmen de konuşmayı duyunca 10 dk bağırır hiç susmaz bizde hep zamanın geçmesini dört gözle bekleriz ama zaman geçmez inatlaşır yada dersimiz çok güzel geçer bu sıradada zaman çok hızlı geçer ama bize öyle gelir bence yoksa zaman aynıdır ama ozaman düşüncen öyle olmaz offf kafa karışıklığı

Anonymous said...

öncelikle yazı süper:D.ben yazının içinden şu söze taktım...''Sen telafisi olmayanlardansin''ewet.zamnın telafisi yok.ne kadar iyi değerlendirilirse o kadar yararlı.ve ewet sayılı gün çabuk geçer derler ama nedense beklemek bi türlü bitmez...mesela OKS...:D.biraz garip bi örnek olcek ama ben yine de yaziim:D.sanki daha dün daha çok war çalışırım diodum.oysa aylar geçmiş farkında deilim.we şimdi bekliorum(sınaw gelsin,geçsin,bitsin:D)çalışıyorum,zamanımı harcamamya çalışıorum.senin dediin gibi.tekrar sölüorm:BİRAZ ACAİP Bİ ÖRNEK OLDU:D

Anonymous said...

violepencil da ömrünü tamamlamış bu arada. valla mutlu oldum.