Sunday, October 29, 2006

buz ustunde yuruyebilmek...

Gol ustundeki incecik buz tabakalri gibidir bazi kalpler.Sert basarsaniz uzerine catirdayiverir hemen, tuz buz olur.Goldeki puruzssuz goruntu de gider, siz de suyun soguk, dondurucu yuzuyle hem dem olursunuz.Mahrum kalirsiniz gol ustunde narin adimlar atip ruhunuzu dinlendirebilmekten.Ve bundan sonra ne siz gol ustunde yol alabilirsiniz ne de buz tabakasi eski halini alabilir.
Narin adimlara ayak uydurabileceklerdenim ben.Hic ayak uyudramadim ki digerlerine ben...
Etraf rap rap sesleriyle doluyken buz ustunde parmak uclarina basanlar sessizliklerinden mi kayboldu gitti adimlar arasinda?...
Ve ben galiba ne farkli adimlar atmayi ogrenebilicem ne de adimlarima ayak uydurabilecek adim atanlarla karsilascam...
Birileri zamninda ne guzel soylemis ''Su ustunde sekil cizmek istiyorsan, sogugun siddetine dayanmalisin.Zira ki su donmadan, buz olmadan onda sekil cizemessizn''.
Ahmet'le dedigimiz gibi kalbimiz buz tutmali once galiba.Ve gercek sekil ciziciler karisina cikincaya kadar sogugun siddetine dayanabilmelidir.

4 comments:

Anonymous said...

ya sevcan abla kafam boş olduğunda bn bunları okusam varya ağlarım.ama üzgünüm yarın matematik ve ingilizce yazılımız var güzel yorum bekleme ama başlangıcı ve sondan bi önceki paragraf başları güzel

pembedeniz said...

uff ya yazilin var ve senin kafan bos, olacak is mi.Asil simdi kafan dolu olmalidir.

Anonymous said...

pembe, kızı yanlış anladın, kafası dolu zaten. boş olsaydı güzel yorumlar yapardım diyor.
ah pembe ah.

pembedeniz said...

ah ebru ah, anlayacak vakit mi var yazilanlari ya...