Monday, August 14, 2006

BASIMIN BELALARI :)


Irademin sifirlandigi anlar su gordugunuz goruntulerin asillari karsima ciktigi anlardir.Nedir bunlardan cektigim yillardir( zaten su hayatta bir pasta,dondurma,cikolata,hamur isinden cektim bir de burda soz etmek istemedigim iki hala ne olduklarini anlayamadigim sahistan).
Yahu ne olurdu marulun kalori degeri ile pastanin kalori degeri yer degistirseydi.Ya da domatesin vitamini dondurmada olsaydi.Bir de cikolatanin kalorisi karpuzunkine esdeger olsaydi.Borek corek gibi nefis hamur islerinde de ispankataki gibi demir olsaydi sadece.
Ne guzel olurdu ya,en azindan ben kendime iskence etmemis olurdum bos yere.Yerken bir yandan da sonraki pismanligimi dusunmez agzimin tadini bozmazdim.Her pazartesi sabahi her turlu kalorisi yuksek gidayla sadece o gunun aksamina kadar surecek olan gecici ayriliklar yasamazdim.
Kim bilir belki kalorileri dustu diye bu basimin belasi seylerin fiyati da ucuzlardi,mesela bugun 3 kilo domatese 1 ytl vermek yerine 3 kilo dondurma alabilseydim :).Zerrin Ozer'in sarkisi gercek olurdu o zaman herhalde.Yiyerek zayiflardim.Super olurdu ama,hayat gercekteki kalorilerden ibaret iste...
Bu hafta bir degisiklik yapiyorum ve yarin carsamba ama ben bu beni perisan eden,pesimi bir turlu birakmayan kalorisi pek bir prestijli ivir zivirlardan ayriliyorum.Uzun surer umarim bu seferki vedamiz.
Hem ben neden kimseyi cikaramiyorum hayatimdan?Keske hayatimdaki en buyuk yanilgim kadar curetkar olabilse prestij sahibi tatlar,cekip gidiverseler oyle...
Simdi dilerim O yazdiklarima kizmamistir ne de olsa herseyi bilerek bize sunan O'dur.Eminim herseyin kalorisini ince ince tartarak hesaplamistir,olmasi gerketigi gibidir duzen.
Ben sadece hayal kurdum oylesine,O'nun duzenine hic yoktur itirazim.
Bize verdigin her turlu yiyecek cesidi ve onlardaki bol ya da az kalori icin sana minnettarim :).

2 comments:

Anonymous said...

marrrrrrrriiiiii pek samimi olmuşa engin olmuş bütün 100 puan

pembedeniz said...

icinde yiyecek gecen yazilarimi begeniyosun sen de sadece :).anlamadim gitti