Tuesday, August 15, 2006

BENE DAIR


Insan herseye alisir mi gercekten? Aciya,huzne,ayriliga,yalnizliga,ozleme,
sevgisizlige,kirilmaya,duskirikliklarina,surekli yukler yuklenmeye de mi alisir insan ?

Tasiyabileceginden fazlasi yuklenmezmis insana.Yasanan her olayi atlatabilecegi guc ona bastan verilirmis ama dogru yerlerde kullanmak onemliymis verilen gucu.Basit olaylari buyutup yukunu kendi kendine agirlastirirsa insan gucunu de gereksiz yere tuketmis olurmus ben gibi.

Yillardir neden tasiyabilecegimden fazlasini yuklenmkte direniyorum anlamiyorum.Ustume vazife olmayan ne cok seyi sirtladim yillardir omuzuma hem de yukunu aldiklarim bunun farkina varmadi hic...

Yorgunlugum nedeni ile uzun bir sure hatta mumkunse sonsuza dek sadece kendi yukumu sirtlama hakkimi kullanacagimi buradan duyuruyorum :).Herkes kendi yukunu gerektigi gibi sirtlasin yoksa bir yerde tikanip kalabilir birileri.

Ve ben neden ayriliklara,ozlemlere ve yalnizliga hala alisamadim.Her ayrilik oyle taze ozlemler ekiyor ki gonlume.Ya yalnizlik... ona artik gonullu olarak alismayi reddediyorum...

EY yalnizligim son demlerinin tadini cikar bakalim, gelecektir saltanatinin son bulacagi gunler belki yarin belki yarindan da yakin :))).

3 comments:

Anonymous said...

sevcan abla çok güzel bir yazı doğru gerçekten taşıyabileceği yükü almalı herkes yazın çok güzel

Anonymous said...

s30 yıl sonra bunu anlamana sevindim başarılar

pembedeniz said...

hic anlamaya da bilirdim